– Helsinki-Vantaalla on paljon uusia palveluita, myymälöitä ja ravintoloita erilaisiin toiveisiin ja tarpeisiin. MyFlight-palvelu tarjoaa personoidut vinkit lentoasemavierailusta nauttimiseen ja varmistaa, että matkaanlähtö on sujuvaa ja huoletonta, Finavian markkinoinnista vastaava Anna Tuomi sanoo.
Matkan suunnittelun tueksi tilaajat saavat sähköpostiinsa esimerkiksi lentomatkustajan muistilistan, lentoaseman kartan ja ajankohtaista tietoa lentoaseman palveluista. Ennen lennon lähtöä palvelu muistuttaa koneeseennousun alkamisesta sekä mahdollisista muutoksista lennon lähtöajassa tai portin tiedoissa.
– Haluamme tarjota matkustajille kiireettömän kokemuksen lentoasemallamme. MyFlight-palvelu helpottaa matkan suunnittelua jo ennen lentoasemalle saapumista sekä tarjoaa ajankohtaista tietoa oman lennon lähdöstä. Näin matkustajat voivat viettää aikansa ennen portille saapumista heille mieluisimmalla tavalla.
MyFlight-palvelua kehitetään Finaviassa edelleen.
– Näemme MyFlightin kiinnostavana lisäpalveluna Helsinki-Vantaan matkustajille. Tavoitteenamme on kehittää palvelua matkustajien tarpeiden pohjalta, Tuomi sanoo.
Katso videolta, miten ilmainen MyFlight toimii
Artikkeli julkaistiin ensimmäisen kerran 20. tammikuuta 2023.