Finavian ja Finnairin Match Made in HEL – The Runway -kampanja on saanut vipinää kansainvälisiin muotialan ammattilaisiin. Tiistaina 24.5. järjestettävän ainutlaatuiseen, Helsinki-Vantaan kiitotie 2:lla järjestettävään muotinäytökseen saapuu noin sata muotitoimittajaa ja -bloggaajaa sekä muita muotialan vaikuttajia eri puolilta maailmaa.
- Olemme todella iloisia ja positiivisesti yllättyneitä, että Match Made in HEL on herättänyt näin paljon kiinnostusta muoti-ihmisten keskuudessa ympäri maailman. Näin suurta ja vakuuttavaa kansainvälisten muotimedioiden ja -vaikuttajien joukkoa ei Suomessa ihan joka päivä nähdä, kampanjasta vastaava Finavian markkinointijohtaja Katja Siberg kertoo.
"Näin suurta ja vakuuttavaa kansainvälisten muotimedioiden ja -vaikuttajien joukkoa ei Suomessa ihan joka päivä nähdä."
Median edustajia saapuu Helsinki-Vantaalle muun muassa Kiinasta, Japanista, Koreasta, USA:sta, UK:sta, Saksasta, Ranskasta ja Pohjoismaista.
Suomi-kuvan ”big bang”
Näytösvieraat saapuvat Suomeen Helsinki-Vantaan kautta pääosin maanantaista 23.5. alkaen. Itse muotinäytöksen lisäksi vieraat pääsevät muun muassa tutustumaan Finavian ja Finnairin toimintaan, vierailemaan Marimekolla, kiertämään Helsinkiä Visit Helsingin johdolla sekä tutustumaan helsinkiläiseen ravintolakulttuuriin.
Suomalaista muotia vieraat pääsevät näkemään laajemmin Aalto-yliopiston taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun muotinäytös Näytös16:ssa.
- Match Made in HEL on loistava hetki esitellä vieraillemme lentoaseman ja hyvien yhteyksiemme lisäksi Suomea laajemminkin – Suomea matkailumaana, Suomen muotia ja kulttuuria ja Helsinkiä urbaanina kaupunkikohteena. Olemme iloisia sujuvasta yhteistyöstä kumppaneidemme kanssa, Siberg sanoo.
Siberg kuvaileekin Match Made in HELiä eräänlaiseksi Suomi-kuvan ”big bangiksi”.
- Meillä on nyt tuhannen taalan paikka hurmata harvoin täällä käyvä kansainvälinen muotimedia ja omien maidensa mielipidevaikuttajat paitsi muotinäytöksellämme, myös Suomella. Kun vieraat lähtevät takaisin kotiin, toivomme, että heiltä jää mieleen paitsi uskomaton ja ainutlaatuinen Match Made in HEL -muotinäytös kiitotiellämme, myös mielikuva puhtaasta, kauniista ja kiinnostavasta Suomesta ja ystävällisistä suomalaisista, hän sanoo.
Match Made in HEL on Finavian ja Finnairin yhteiskampanja, jonka tavoitteena on edistää Helsinki-Vantaan lentoaseman ja Finnairin tunnettuutta kansainvälisesti sekä tuoda esiin sujuvia vaihtoyhteyksiä Euroopan ja Aasian välillä.
Lehdistötiedote 29.2.2016: Kiitotiestä catwalk: Kansainvälinen muotinäytös Helsinki-Vantaalle
Match Made in HEL: Näin kiitotiestä tehdään catwalk!
Kaikki mitä sinun tulee tietää Match Made in HEListä