Lentoaseman uusi kosmetiikkamyymälä tuo ihonhoidon ja kosmetiikan uusimmat innovaatiot ja Suomessa harvinaiset kosmetiikkabrändit matkustajien ulottuville.
- Olemme hyvin innoissamme uusien brändien saapumisesta Helsinki-Vantaalle. Kansainvälisten tuotemerkkien saapuminen kentälle osoittaa, että kehitystyömme tuottaa tulosta. Helsinki-Vantaan houkuttelevuuden ansiosta voimme nyt tarjota suomalaisille sellaisia tuotteita, jotka ovat vielä harvinaisia koko maassa, Helsinki-Vantaan uusi kaupallinen johtaja Elena Stenholm Finaviasta iloitsee.
Viiden minuutin pikameikki ja käsihierontaa
Jokaisella tuotemerkillä on myymälässä omat Expert Beauty Advisor -myyjänsä. Ennen lentoa matkustajat voivat vaikkapa käydä Bobbi Brownin Instant Pretty -meikissä, Jo Malone Londonin rentouttavassa käsihieronnassa tai MACin meikkitaiteilijoiden meikkiopastuksessa.
La Merin valikoimasta löytyy nimenomaan lennolle tarkoitettuja, ihoa kosteuttavia tuotteita. Tom Ford Beautyn tuotevalikoima taas koostuu ylellisestä kosmetiikasta ja tuoksuista. Origins lähestyy kauneudenhoitoa ennen kaikkea hyvinvoinnin kautta.
Palvelu-uudistus loppusuoralla
Finavian laaja palvelu-uudistus Helsinki-Vantaalla on loppusuoralla. Lähes 70 uutta tai uudistunutta myymälää ja ravintolaa on avautunut lentoasemalle viimeisen vuoden aikana.
Viimeiset uudistukset terminaali 2:ssa valmistuvat vuoden 2015 loppuun mennessä. Tämän jälkeen uudistuksia tehdään terminaali 1:ssä.
Samaan aikaan Finavialla on käynnissä mittava kehitysohjelma, jonka tavoitteena on kasvattaa Helsinki-Vantaan kansainvälisen liikenteen kapasiteettia ja valmistaa lentoasema palvelemaan 20 miljoonaa vuosittaista matkustajaa vuonna 2020.