Ohita navigaatio

Match Made in HEL -tapahtuma kokoaa parhaimmat skeittarit Helsinki-Vantaalle

Lehdistötiedote
Artikkeli julkaistu
10.09.2014 klo 09:45
Arkistointipäiväys
Mainos, jossa on mies ja Finnairin lentokone.
Matkustus
Finavian ja Finnairin Match Made in HEL -tapahtuma 12.-13. lokakuuta esittelee Helsinki-Vantaan lentokentän etuja nopeana yhteyspaikkana idän ja lännen välillä.

Tapahtuma muuttaa Helsinki-Vantaa lentokentän ainutlaatuiseksi pop-up skeittipuistoksi.

Mukaan tunnelmaa rakentamaan on pyydetty suomalainen ammattilais-skeittaaja Arto Saari ja hänen tiiminsä. Lentokentällä järjestettävä kansainvälinen Arto Saari Invitational kokoaa yhteen skeittaajia Aasiasta ja Euroopasta esittelemään taitojaan ja huippuosaamistaan Helsinki-Vantaan lentokentän ainutlaatuisessa ympäristössä.

Helsinki-Vantaan lentokentästä on kehittynyt yksi Aasian ja Euroopan välisen lentoliikenteen johtavista vaihtoasemista. Helsinki-Vantaan lentoasemaa käyttää vuosittain 15 miljoonaa matkustajaa.

- Lentokenttää pidetään usein stressaavana ympäristönä. Me olemme aina halunneet kertoa, että Helsinki-Vantaan lentoasema on jotain aivan muuta. Tämä hauska ja jännittävä tapahtuma vahvistaa sanomaamme, ja tapahtuman avulla voimme tuoda esiin Helsinki-Vantaan etuja, kuten vaihtojen nopeutta, sanoo Finavian Helsinki-Vantaan lentoasemanjohtaja Ville Haapasaari.

- Finnairin tavoitteena on kaksinkertaistaa Aasian-liikenteensä vuoteen 2020 mennessä. Tämän tapahtuman avulla haluamme esitellä Helsinki-Vantaan lentokentän erinomaisuutta täysin uudella tavalla, katsomalla lentokenttää skeittarin näkökulmasta Lentokenttä on osa matkaa. Paikka, jossa voi nauttia, pitää hauskaa ja josta lähdetään tutustumaan uusiin matkakohteisiin. Halusimme kutsua Arton ja hänen tiiminsä esittämään tämän tutun ympäristön aivan uudessa valossa, sanoo Finnairin markkinointijohtaja Jarkko Konttinen

Skeittaajat voivat hakea Arto Saari Invitationaliin jakamalla omia skeittivideoitaan osoitteessa www.matchmadeinHEL.com. Arto tiimeineen valitsee suosituimpien hakijoiden joukosta neljä osallistujaa, jotka pääsevät mukaan tapahtumaan. Tapahtumavideoita ja skeittiklippejä jaetaan Match Made in HEL YouTube-kanavalla ja muissa sosiaalisen median kanavissa.