WDFG:n kansainvälisten toimintojen johtajna Pedro Castron mukaan Helsinki-Vantaa on mielenkiintoinen mahdollisuus kahdestakin syystä.
- Helsinki on yksi tärkeimmistä kauttakulkukentistä Euroopan ja Aasian välillä, ja juuri nämä matkustajat kiinnostavat WDFG:tä. Myös matkustajamäärien arvioitu kasvu 15 miljoonasta 20 miljoonaan houkuttelee meitä.
Castro on innoissaan päästessään tekemään yhteistyötä suomalaisten kanssa. Hänen mukaansa Suomi on yksi helpoimpia maita harjoittaa liiketoimintaa.
Matkustajille muutos tarkoittaa entistä parempaa ja laajempaa tuotevalikoimaa sekä maailmanluokan asiakaspalvelua. WDFG tuo mukanaan luksusbrändejä perinteisten kosmetiikka-, alkoholi-, savuke- ja makeistuotteiden rinnalle.
Parhaillaan on käynnissä kehitystyö, jotta Finavian nykyiset myymälät saadaan muutettua vastaamaan paremmin WDFG:n tarpeita. Muutoksen ei juurikaan pitäisi näkyä asiakkaille, sillä tarkoituksena on häiritä normaalia palvelua mahdollisimman vähän. Vuoden sisällä kaiken pitäisi olla valmiina.
WDFG on kansainvälinen toimija ja sen myymälöitä löytää muiltakin maailman kentiltä. Yhtiö kuitenkin aina räätälöi tuotteensa toimipaikkakohtaisesti, joten paikallisuuden tuntee vahvasti kussakin maassa.