Finavian yhtenä strategisena tavoitteena on matkustaja-asiakaskokemuksen jatkuva kehittäminen lentoasemilla, ja nyt sopivan yhteistyökumppanin kanssa siihen on hyvät edellytykset. Mainosmyyntiyhteistyökumppanin valinnassa Finavia painotti ketteryyttä, innovatiivisuutta, sekä näkemystä mainosmyynnin asiakaslähtöiseen kehittämiseen. ”Mainonnalla on merkittävä rooli lentoasemien näkyvimmillä paikoilla ja mainonnan hyödyntäminen oikealla tavalla vaikuttaa merkittävästi siihen, miten lentomatkustajat kokevat lentoaseman palvelut. Lentoasemien ilmapiirin ja fyysisen ympäristön halutaan antavan asiakkaalle miellyttävän ja stressittömän matkalle lähdön tunnelman”, kertoo Finavian Business Manager Kimmo Holopainen. Mainostajille Finavian verkostolentoasemat tarjoavat uniikin ympäristön, neljä miljoonaa potentiaalista asiakasta sekä mahdollisuuden viestiä esimerkiksi paljon matkustaville liikematkailijoille niin paikallisesti kuin maan laajuisestikin. Ykkösmedia Oy keskittyy strategiansa mukaisesti valtakunnallisen mediamyynnin ja tapahtumamarkkinoinnin kehittämiseen ”Tulemme panostamaan voimakkaasti valtakunnallisen mediamyynnin kehittämiseen”, sanoo Ykkösmedia Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Hakala ja jatkaa:” Tehdyn sopimuksen myötä tuotamme kokonaisvaltaisia mediaratkaisuja, joilla tavoitetaan aktiiviset, liikkuvat ja ostovoimaiset kuluttajat. Pystymme tuomaan asiakkaille tärkeän palasen mediakokonaisuuteen lentoasemanäkyvyyden ja aktiivimarkkinoinnin myötä”. Ykkösmedia Oy on vuonna 2003 perustettu valtakunnalliseen mediamyyntiin ja tapahtumamarkkinointiin keskittynyt yhtiö. Ykkösmedialla on vahva osaaminen valtakunnallisen median osalta ja Ykkösmedia on luonut Suomeen mm. hiihtokeskusmainonnan ja golfkeskusmainonnan. Lisäksi Ykkösmedian tapahtumiin kuuluvat Suomi Slalom, Suomi Golf, Business Slalom ja Business Golf.
Finavian verkostolentoasemien mainospaikkamyynti Ykkösmedialle
Lehdistötiedote
Artikkeli julkaistu
19.02.2013 klo 08:21
Arkistointipäiväys